България сред първите страни с нова платформа на Opel

Общи 29 май 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10635 посещения | без коментари

Новата платформа на Opel за следпродажбено обслужване на клиентите, наречена My Opel, която вече е популярна в Германия, вече от две седмици функционира и у нас. България е сред първите страни, в които купувачите на марката ще могат да използват иновативното решение, за да поддържат автомобилите си в безупречен вид и да разполагат с пълното им досие онлайн. Ако досега сервизната консултация отнемеше 30 минути, сега можете да я получите почти за секунди. Регистрацията е изключително проста, всичко, от което се нуждаете, е да влезете на https://www.myopelservice.com, да изберете страна, да попълните контактите си и VIN номера на вашия автомобил, като можете да попълните данните за до четири МПС-та. Оттам нататък освен конкретни оферти ще получавате достъп до наръчници, каталози, ваучери и кампании, ще получавате консултации за поддръжката си и дори ще получавате напомняния за периодичните годишни обслужвания, защото „онлайн консултантът“ ви ще знае предварително колко километра навъртате годишно. Първите регистрирали се и посетили най-близкото дилърство дори ще получат малък подарък. За да научите повече за историята на колата си по VIN номера, трябва обаче да отскочите до сервиза и да сте неин собственик.
Платформата се състои от няколко модула. LeadIT събира и обработва заявки и запитвания, SADE е интернет базиран инструмент, който натрупва огромна база данни от автомобилите в дилърствата. ESA, от друга страна, е „онлайн“ сервизен консултант – събира сервизната история на всички коли дори да са обслужвани извън България. MenuePricing пък за секунди оформя най-добрата за потребителя оферта.
Автомобилният парк в Европа намалява и остарява едновременно, сочат последните проучвания. Ако през 2008 г. средната възраст на едно МПС е била 4,5 години, то днес тя е 8,5 години. Затова доброто следпродажбено обслужване ще има все по-голяма роля. От друга страна, начинът на комуникация коренно се е променил и 88% от населението на света използва поне една социална мрежа, а 75% от купувачите на коли търсят своя автомобил в интернет.

 
Ключови думи:   opel
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте