Две години след представянето на Amarok, пикапът на Volkswagen вече се произвежда и в базата на лекотоварната марка в Хановер. Предвижда се 40 000 бройки Amarok годишно да слизат от поточната лента там.
Досега произвеждаха модела основно в аржентинския град Пачеко. От края на юни 2012 година стартира производството на успешния модел и в Хановер.
Пикапът от Volkswagen печели все повече доверени клиенти и на Стария континент. Новата производствена база в Хановер стартира доставките предимно към клиенти в Западна и Източна Европа, както и в Африка.
В чест на старта на производството в новата база пикапът бе облагороден с богато оборудване. Освен че вече е по-мощен и по-комфортен, Amarok сега е и по-стойностен – с увеличено прикачно тегло и удължена гаранция против пробив от корозия.
Версиите с двигател BiTurbo TDI и механична предавателна кутия могат да бъдат с увеличена от 163 к.с. на 180 к.с. мощност, което ги нарежда до вариантите с автоматична трансмисия. Въпреки повечето конски сили пикапът на VW продължава да смайва с изключително пътно поведение и с все същите ниски нива в разхода на гориво. За Amarok с механични скорости, мощност 90 к.с. и задно предаване или с перманентно задвижване на 4-те колела се предлага енергоспестяващата технология BlueMotion Technology. Съвсем скоро на българския пазар се очаква появата и на Amarok с автоматична предавателна кутия.
Максималното прикачно тегло при Amarok със задвижване на 4-те колела и механична скоростна кутия е увеличено на 3 тона, докато Amarok с автоматична скоростна кутия може да тегли ремарке с тегло до 3,2 тона. Всички тези подобрения правят Amarok още по-подготвен за ролята му като работен автомобил за теглене на ремарке. Ползващите го по занятие могат да се възползват и от подготовката за дигитален тахограф. И още нещо – Amarok пристига с 12-годишна гаранция против пробив от ръжда.
Производствената база в Хановер има дълга традиция в производството на лекотоварни автомобили Volkswagen. От 1956 година до днес близо 8,5 милиона автомобили (Transporter, Caravelle, Multivan и California) са слезнали от поточната лента. Като допълнение към тях още близо 1 милион модела LT, Taro, MAN-G-LKW, както и легендарният VW Beetle са произведени тук.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!