Предстартовото броене за Peugeot 308 започна. Веднага след изложението във Франкфурт през септември моделът ще се появи в шоурумовете. За разлика от други производители, Peugeot не дава информацията за автомобила малко по малко, а накуп. Идеята на французите е да събудят желанието за покупка на евентуални клиенти. В Германия най-евтината модификация ще струва около 32 000 лева, у нас се очаква тя да бъде по-евтина. Дори стартовата версия серийно ще разполага със шест въздушни възглавници, задни LED светлини, климатик, аудиосистема WIP Sound, бордови компютър и централно заключване с дистанционно управление. В сравнение с предшественика си, новото 308 е „олекнало“ със 140 кг – а това има благоприятно влияние върху вредните емисии и разхода. Базовият мотор е 3-цилиндров бензинов с обем 1,2 литра и мощност 82 к.с. По данни на производителя той консумира по 5 л на 100 км. В палитрата следват 1,6-литровият ТНР със 125 или 155 к.с. Дизеловите мотори 1.6 HDi FAP ще бъдат с мощност 92 или 115 к.с. По-слабият ще се задоволява само с 3,6 литра на 100 км. По отношение на дизайна Peugeot следва „пуристки и технологичен език на формите“ (както пише в официалното прессъобщение), който трябва да бъде израз на качество. Казано с други думи, прекалено острият и агресивен дизайн на предшественика е позабравен. „Акуловата паст“ - отворът за охлаждане в предната престилка, е станал по-малък. Дизайнерите са обърнали огромно внимание на ясните пропорции и са се постарали да следват идентичността на марката с динамичните и остри фарове (по желание Full LED). В сравнение с предходния модел новият е с около 2 см по-къс (4,25 метра). Въпреки това автомобилът предлага повече пространство – например в багажника, чийто обем е 470 литра. Така той се оказва с цели 130 л над този на предшественика и със 110 над товарния отсек на Golf VII. Мястото за пътниците също трябва да бъде достатъчно заради иновативното оформление на интериора.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!