KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за февруари 2011г. възлизат на 169 727 броя. С това компанията регистрира ръст от 18,5% за изминалия месец.
По региони, продажбите на KIA са се увеличили съответно с 35,6% до 36 676 реализирани единици в Северна Америка, Европа - 18,6% (29 644 броя), Корея - 17,5% (39 029 броя), на основните пазари - 15,3% (37 576 броя) и Китай - 5,4% (26 802 броя).
Общите продажби на автомобилния бранд за първите 2 месеца на 2011 г. в световен мащаб са се увеличили с общо 18,9%, като достигат 349 136 броя. Най-голям дял марката придоби в Северна Америка и основните пазари със съответно 67 514 и 77 950 продажби, което представлява ръст от 30,9% и 23,1%.
Бестселърът на марката за изминалия февруари продължава да бъде представителят на С-сегмента Cerato (известен на някои пазари и под името Forte) с общо 30 688 продадени единици. Компактният SUV Sportage и KIA Rio оспорват второто място с реализирани съответно 22 275 и 15 851 броя. Четвъртото място е отредено за Sorento с реализирани 14 460 единици. На 5-а позиция се подрежда градският кросоувър KIA Soul с регистрирани 12 722 продажби.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!