Корейският автомобилостроител Hyundai спечели три награди от второто издание на Конкурса на автомобилните брандове (Automotive Brand Contest), организиран от Германския дизайнерски съвет. Новото поколение i30 завоюва призовете в категориите „Най-добър интериор" и „Най-добър екстериор", а отличието за „Най-добра концепция" бе присъдено на модела i-oniq.
И двата модела са проектирани и конструирани в Рюселсхайм, Германия, от европейски екип, работещ в Техническия център на Hyundai Motor Europe.
Двете победи на новото поколение i30 показва стремежа на Hyundai да създава продукти, които да допадат на европейските потребители. Екстериорът на автомобила доразвива дизайнерската философия на марката „флуидна скулптура", създавайки усещане за непрестанно движение дори в покой, и изразява увереност чрез динамичните си пропорции. Интериорът представлява значителна крачка напред от оригиналния i30 благодарение на визуалното въздействие, съответстващо на това на екстериора и на въвеждането на по-висококачествени материали в салона.
Hyundai i-oniq от своя страна направи дебюта си на Женевския автосалон през 2012, демонстрирайки нови технологии и дизайн, които дават представа за бъдещото мислене на компанията. I-oniq, известен още с кодовото си название HED-8, се отличава с меки характерни линии и мускулести повърхности, демонстрирайки премиум качества, видими както в екстериора, така и в интериора на колата, и футуристичен интериорен дизайн, съчетаващ ориентирана към водача организация на салона и високо ниво на комфорт за пътниците.
В предишното, първо издание на конкурса Hyundai спечели приза „Най-добър екстериор" с i40 комби - още един модел, създаден в Европа за европейските купувачи.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!